Xateja entre la tropa

dimarts, 2 de setembre del 2008

Missió? Va de Lluita?? ESPERO QUE SI!! M'encanta la lluita!

Ens ha arribat una carta a la bústia de correu de la base
Es així:
Benvolguda Tropa Kidoro, els enviem aquesta carta que comunicar que tenen una missió. Hem triat aquesta Tropa perquè ens semblava la més indicada. Es tracta d'anar per separats a una sèrie de planetes que nosaltres triarem i eliminar tota mena de èssers vius que hi hagin, a continuació, es reunirien, i anirien tots junts a un planeta on... alguna Tropa ha mort per eliminar l'individu que hi ha, en Sokoke i la seva germana Sokiko perqué van destruir un edifici de Keron i si el captureu tindreu recompensa grossa, confiem amb vosaltres.
Planetes:
Tinent Kidoro: Ractificum (ple de rates i altres coses extranyes)
Doctora de 1a Narara: Cocoro (on els cocos et poden fer molt de mal)
Alferes Neroro: Liberere (els llibres ataquen amb violència)
Sargenta Kenuta: Fícare (tot el planeta es ple de ferides, i poden obrir un ferida i fer que sigui com un forat negre i energumens disposats a lluitar)
Caporal Kirara: Mangeco (tothom es un personatge de manga, o sigui que els personatges dolents de les sèries, estaran allà, tots, tots, tots)
Tota la Tropa: Al planeta Només Dos, on hi ha en Sokeke i la Sokiko
Em triat els planetes que creiem que els hi "agradarien" més
No permetem l'ajuda de ningú, ni tan sols dels animals
Esperem que ho aconsegueixin.
I el temps és la setmana que bé i començeu.
Estat Major de Keron
Opineu:
Jo crec que està molt bé!! M'agrada la missió! Mentre hi hagi lluita!
Crec que em servirá per ser més forta!
Em servirà de molt,odio els llibres(cauran com mosques je,je)