Xateja entre la tropa

dimecres, 3 de setembre del 2008

El misteri de la foto amb Keronians

Hola!
Segurament tothom ja d'heu haver vist aquesta foto amb keronians i el seu nom en japones.Com que no som japonessos, no podem saber exactament com ers diuen, pero ens hem esforçat en traduirho.Jo amb taula de kana a la ma,he intentat traduir-ho.Be, aqui teniu el que he esbrinat.(Els que no sapiga, m'ho podreu omplir siusplau?)


1.Gururu
2.(El del costat)Karuru
3.Aruru
4Robobo

5.Geruru
6.Goruru
7.Hanana
8.Gororo
9.?ruru

Be, aqui ha acabat la meva part.Qui sapiga el que hi posa on hi he ficat interrogants, que ho posi, ok?(No cal que ho demaneu)

El kuart es en Robobo un robot kreat x en Shurara x acabar am la tropa keroro(pero va fallar ki,ki,ki)i el cinke es en geruru un keronia likid tambe de la tropa shurara k te un germa k es diu dokuku i k es un keronia gasos


3 comentaris:

mescudi ha dit...

Ja tels dire eske ara no m'en enrecordu gaire de katakana... ja tu dire... xD ( no us penseu ke vaig copiar el nom de Hanana eske no u sabia abans ke ja existia...i la Aruru es la Lalili xD

Lúthien ha dit...

jo ho se xro no ho ho penso dir lelelele!!!! Si mo demaneu sisplauet o si bull ho posa lelelele

Lúthien ha dit...

weno el 5 es geruru i la 9 es Eruru weno dew