Xateja entre la tropa

dijous, 4 de setembre del 2008

La lectura salva la tropa

B kom ja us aviem anunciat la guerra entre la tropa Kidoro i la tropa Zeruru va finalitzar xk els liders ens vam fer amics pero no us em explicat encara xk ens vam fer amigs: tota la historia va komensar xk jo tafanejant vaig veure el perfil d'en Zeruru el del blogger i vaig veure a libros favoritos la meva colecciio prefe "cròniques de la torre" de mags i fantasia molen mol els recomano els kuatre bueno apartir daki vaig deixar un missatge a en Zeruru i vam arreglar les koses aixi k gracies a la lectura vaig salvar la tropa d'una guerra sense motiu gracies "cròniques de la torre" a aki us deixo una imatge dels kuatre llibres x si us els voleu komprar i tambe aprofito x dirvos k akesta es la entrada numero 200!!!!!!!! VISCA TOTES LES TROPES!!!!!!!(pero sobretot la tropa Kidoro kido,kido,kido,kido,kido,kido,kido)

1 comentari:

legolas ha dit...

hola soc en Guillem aquests llibres m'els estic llegint.

PD:m'he posat el teu bolc a preferits.

ADEU!