Xateja entre la tropa

dimarts, 7 de juliol del 2009

Kenuta

Jo de cos sencer:

3 comentaris:

mescudi ha dit...

Mira imbecil, a mi no em fots cap mena de por, et queda clar? aixi que calla la teva puta boca ja mas sentit nen! aixi ke para de tocarme els collons nen! PARA DE TOCARME ELS COLLONS! Tu ben sabies que la tropa haruka era bona, fisque no van marxar totes per problemes familiars i coses aixi,tu no vas comensar a acullunarme, insultarme, amanasarme...etc, jo per no barrallarme vaig borrarla, vaig crear la Derara em vas turnar a insultar sense motiu algun.Aixi que besten a manjar polles a vera si et relaxes nen et creus massa guai, oi? dons ket qedi clar ets una merda aplastada per un camió! mas sentit? UNA MERDA! Per aixo jo i la Ainhoa crearem una nova tropa haruka, per APLASTARVOS! perque ets un imbecil, i SEMPRE o seras!





Appa adeu ;)
Se feliz

mescudi ha dit...

VA PER EN KIDORO, EH ¬¬

Draareg ha dit...

Gracias para komentarme en ohara...pero este no es mi blog TT_TT

weno =mente gracias ^^


bye!!