Xateja entre la tropa

dilluns, 5 de gener del 2009

Preguntes d'una caporal amoinada

Hola!

Tinc dos preguntes a fer:

1.Que es aixo de que em de dir quin personatge volem ser i etc?
Contesto la primera pregunta : si aguessis llegit les entrades anteriors sabries que vaig trobar una maquina a la base de la tropa zeruru que ens pot transformar en qualsevol personatge de dibuixos els de la tropa zeruru s'han fet tots de codi lioko pero gracies a en neroro i una actualització de la maquiina feta per mi en vam construir una al estil LTK i ens podem transformar en qualsevol dibuix animat.
2.Qui són aquesta tal Raquel i la Angol Rin? (No ho dic per ser maleducada, peró com a membre de la Tropa ho hauria de saber)
Contestant la segona: l'Angol Rin es una nova membre de la tropa que enkara no s'ha presentat i es com la Mois. Tanbe es la meva neboda(com la Mois ho es del Keroro)i encara no tinc mes informació d'ella pero ja es presentará .

Tot clar? espero k si caporal Kirara be fins una altra!!

Atentament: TINENT KIDORO


P.D.Potser m'hauria de borrar del blog per motius familiars, peró de moment no.

P.D del P.D. Espero que no ho hagis de fer ens faria molta pena