Xateja entre la tropa

diumenge, 30 de novembre del 2008

Amb feina...

Hola, doncs com ja sabeu, estic fent uns dibuixos animats de la tropa. Peró tinc alguns problemes...
1-Al començament sortirem caminant i només he fet en Kidoro i la Kirara caminant.
2-No sé com fer l'Ending.
3-No sé si podeu fer les vostres veus dels vostres propis personatges.
4-Fer una animació és algo dificil, per exemple: per fer que en Kidoro caminés vaig estar-me 18 minuts més o menys.
5-El Opening és algo soso...
6-No sé si fer la seria amb els antics estils o els nous...
7-s'ha de dibuixar massa...
8-Tinc que agafar les cansons del lloc on están...
9-Quants capitols podria ser una temporada?
10-Avans de que surti l'Opening posaré un downlad, estará bé?
11-Com que será editat potser anirá lenta la serie...

Bueno, per aixó més o menys treballo molt.
Bé, ara faré lo del show de imatges, la 2ª part del opening. Ja tinc la 3ª part del OP pero em costará fer la 1ª, ja que caminen.

2 comentaris:

Alferes Dukuru ha dit...

Em us enrecordeu que jo podia fer la zeruru en dibuixos? avui em sembla que fare alguna coseta, com a minim intentare aconseguir el cd aquell en fi que tinc feina per que tinc que anar a dos aniversaris i com la casa de un esta al costat que la del miroro i ell te el cd pues afe algo, no et preocupis zeruru tinc la solucio per tenir mes tecnologia.

Hane_Cobayila ha dit...

Mira nano, si vols parlar amb en Zeruru diga-li aixó a ell. Que aixó no va per res a la nostre tropa!