Xateja entre la tropa

dissabte, 25 d’octubre del 2008

?¿

aprofito per dirte una cosa desagradable que m'enterat per internet
Pokopen sera destruida dema!!!!
sisi, es veu que un acelerador de particules creara un forat negre i xuclara pokopen!!!!!!
pues si es veritat aixo ho diuen els pokopenians destruiran pokopen, el sergent m'ha deixat a mi de lidel per que al seu ordinador no te internet i li fincio amb el del seu pare i el seu pare esta de negocis, pasaho al tn.Kidoro ho tenim que comunicar a totes les tropes cal realitzar una asamblea en un xat proposo en el nostre el de la web per ser el que hem trobat la noticia.

això es un mail que m'ha enviat en Dukuru de la Tropa Zeruru, serà veritat?

ay,ay...!!

5 comentaris:

biel ha dit...

no et fiquis amb el dukuru poca vergonya¡

biel ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Alferes Dukuru ha dit...

Ayyyyyyyyyy Miroro quan ho apendras de pas aprofito per dirvos dues coses

1 al tanto amb les troles aquestes alguna vegada (no ho se quan sera) pasara i
2 el Miroro te un pla contra vosaltres un pla que no m'en ha donat detalls pero es maligne

☆Olga™ ha dit...

ui ui ui!! Quina porrr! Pero si el Miroro mai fa res! Molta boca pero alhora de fer-ho... RES

biel ha dit...

pero que dius troler si jo estic eliminant la Sirara que per cert no ho aconsegueixo per que semblen fantasmes,mai i son,no donen senyals de vida.....