Xateja entre la tropa

diumenge, 24 d’agost del 2008

FARTA!

Ja estic una mica farta de tot això de les tropes! Per què? Dons perquè això ja es massa! Tot el dia discutint! Estavem molt bé nosaltres, fins que altres keronians van començar a fer tropes també! I ara som tots enemigs! Ja es bo que tinguem enemigs, per lluitar i tot això, pero es que estem discutin cada dos per tres! Fins i tot la nevoda de la tropa Zeruru, ha dimitit! (després a tornat) Jo no se vosaltres, pero jo amb tot això de E.M.A.A.S. (només ho sap en Kidoro que vol dir) Em de posar algun remei! Opineu:

Priemra Kenuta en teoria lo de la E.M.A.A.S. aurie de ser secret i respecte a lo de la lluita tens rao ja esta b ome em dacabar de lluitar o destruir les tropes una de dos xk ja estic fart!!!!!!

Pero si es igual Tinent, si no saben que vol dir, es igual que posi E.M.A.A.S. com si poso K.A.K.A.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

bueno, en part tens raó pero es la gracia de les tropes, barallarse

la vida sense acció no té sentit, no trobes?

a més la tropa Zeruru i la Kidoro ja no són enemigues. El caporal amb el alferes o tot aixo lo que vulguis

pero els líders son amics

ah per cert Kidoro
no sabia que hi havia una 4 part de la dana i el kai i tot alló
buaaaaa

la de la llibreria no mu va dir

si no el trobo ni a suria ni a manresa...

mescudi ha dit...

¬¬"

jo estik d'akord amb l'Olga ( air u vaig dir al "discurs" xD) em de parar aixo!!

S.Hanana!

Lúthien ha dit...

Hanana lo ke ?? plis contesta ja se ke no soc d'aakes ta tropa pero fes me el favor

mescudi ha dit...

i tan ke ets de la tropa!! ets en Tonini i sempre u seras!! ke vols dir amb el ke? lu del "discurs"?xD